Napisz do nas!

Zapraszamy: konferencja 19 kwietnia 2018 roku!

Tegoroczna konferencja 19 kwietnia w tematyce zamówień publicznych i wydatkowania środków unijnych jest już drugą, którą organizujemy wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Edycja ubiegłoroczna cieszyła się na tyle dużym zainteresowaniem, że postanowiliśmy kontynuować spotkania z Państwem.

W tym roku poszerzyliśmy tematykę, również o prelekcję dotyczącą elektronizacji zamówień publicznych. Temat ten budzi wiele wątpliwości, które postaramy się wyjaśnić. Będzie nam niezmiernie miło gościć Państwa podczas naszego spotkania. Kierujemy je nie tylko do beneficjentów środków unijnych. Zapraszamy także pracowników jednostek sektora publicznego.

SZCZEGÓŁY KONFERENCJI

Dla zwiększenia komfortu, podczas trwania całej konferencji dostępne będą napoje i poczęstunek. W ramach spotkania zapraszamy również na wspólny lunch, który będzie doskonałą okazją do bliższego poznania.

Zachęcamy do spotkania podczas konferencji : „Unikanie błędów podczas realizacji projektów unijnych oraz sprawne prowadzenie postępowań w kontekście elektronizacji.” – już 19 kwietnia 2018 roku.

Do zobaczenia w Warszawie!

Koszt udziału: 340 zł do końca marca 2018r. i 390 zł od 1 kwietnia 2018r.

By wziąć udział w konferencji wystarczy przesłać wypełniony  formularz zgłoszenia na wybrany adres mailowy:

biuro@wgpr.pl;  j.frackowiak@wgpr.pl;  s.poczwardowski@wgpr.pl
formularz zgłoszenia

 

W międzyczasie zapraszamy do zapoznania się z ofertą Wielkopolskiej Grupy Prawniczej w zakresie wydatkowania środków unijnych i obsługi prawnej z tym związanej oraz naszym blogiem financelaw.pl